Trivs som fisken i vattnet!

Kommentera
Hej och välkomna tillbaka!
 
Nu har vi bott i vårt drömhus i snart 3 månader, och trivs som fisken i vattnet ;) Vi har bott in oss och kommit bra i ordning, såklart finns det grejer som ska fixas med hela tiden, men varför brådska med det ;)
Ett stort projekt som Daniel och svärfar har kämpat med ett tag är vår fina trappa! Vilket tålmodigt arbete de lagt ner på den och nu är den färdig monterad, på sin rätta plats. Kanonfint blev det! Bra jobbat! 
Vi har även lagt mycket fokus på sovrummet, köpt in byrårer till var och en, därefter lyxat till det med fina mörkläggande gardiner till fönsterna. Vi har även sågat och fräst till fönsterbrädor till alla fönsterna.
Bilder inifrån huset kommer jag visa i nästa inlägg! Ikväll bjuder jag på sommarbilder från bla den Botaniska Trädgården i Göteborg, där jag firade min 30 års dag tillsammans med min Daniel <3
 
 
En vacker fjärilsbuske.
 
 
Min fina Daniel <3
 
Humle dumle.
 
 
 
 
Visingsö.
 
Utsikt från Varbergs fästing!
 
Ses i nästa inlägg, ha det bäst till dess! =)