Husresning!

Kommentera
HEJ! 
 
Jag skriver detta inlägg med lycka, glädje och spänning, imorgon är det dags för husresning! Som vi har längtat och sett framemot detta! Kl 07.00 lasta de på huset och Daniel kommer att vara med från start och dokumentera som mycket som möjligt! *åhh så spännande*, jag skulle gärna velat vara med, men någon måste jobba! Så jag få vänta med spänning tills efftermiddagen! =) Jag kan knappt tro d e sant att vårt drömhus kommer imorgon! men sakta i backarna..hehe =)  Det är nu vårt tuffa, tids, energi å tålamodskrävande men förhoppningsvis glädje å lyckliga bygg/snickar arbete börjar! Även idag vill jag bjuda er på några bilder från Västergård 7, som vi nu så fint heter =)
 
Härlig kvälls promenad till Våstergård 7 (fre 17/5), med min famlij <3
 
Delar av den bärande väggen på plats!
 
Vi kikar in huset, nu står vi i vardagsrumsdelen =)
 
Å imorgon är det dags för....