Årsdagen

Kommentera
Hej på Er!
 
Nu är jag tillbaka efter ett väldigt lååångt uppehåll, kollade tillbaka på det senaste inlägget (16 oktober 2014).
Men hallå var tog tiden vägen?? Jag minns det så väl, det var höst ute och vi väntande med spänning och förväntan på vår nya lilla familjemedlem. Skulle h*n inte komma snart..nee då den lille trollungen hade inte bråttom ut... Jag fick gå över två hela veckor och efter mycket längtan och väntan kom han äntligen till oss, och snart fyller vår älskade Viggo 8 månader =) En helt underbar, glad och go kille som ger oss så mycket kärlek och lycka, du förgyller våra liv! <3 
 
Idag är det den 29 juni, om ni inte redan visste det? hehe =) Kollade facebook innan idag och den påminnde mig att idag för exakt ett år sedan, sov vi första natten vårt nybyggda fina hus. Tänk att det redan har gått ett år sedan vi flyttade in i vårt hus =) Det kändes som vi nyss var där och byggde på för fullt, kånkade på flyttlådor och inredde vårt boende.
Vi trivs så bra här på landet, i byn Romborna, det är lagom stort, här bor många trevliga människor, det är en frihet att bo så nära naturen, att ha skogen som sin granne, att bara kunna gå ut i pyjamas och tofflor om man nu önskar det, ingen bryr sig, ingen tittar (vad jag vet iallafall ;) 
Det är så lugnt och stilla där vi bor, ibland är det endast fågelkvitter som hörs och några kor som råmar, fridfullt enligt min mening =) Så idag bjuder jag på lite naturbilder från oss här i Romborna. 
 
Sommarens ängar är fulla med gult "ogräs", maskroser =)
 
I vägdiket växer vilda gullvivor och andra små blåa blommor, heter dem?
 
Grönt är skönt..
 
Våra grannar =)
 
 
 
Denna bild får avsluta dagens inlägg, men vi ses snart igen =)
Vi väntar tålmodigt på att blåbären ska mogna...mums!