Ha att göra och lite till..

Kommentera
Hej på Er!
 
Äntligen ha jag ro att sätta mig i soffan, en liten stund innan det är dags för kvällens arbete i huset.
Idag hämtar vi kakel och klinker till badrum, hall och groventrén. Ikväll blir det till att lägga golv i sovrummet.
Sammanfattningsvis så är det full rulle i huset, vi ha att göra och lite till eller mycket.  
För att ta igen en månads uppehåll från bloggen så bjuder jag ikväll på en hel drös med trevliga bilder från huset och några naturbilder från skogen som är vår närmaste granne =)
 
 
 
Framsidan med den nya entrédörren.
 
Sidan av sovrummet och altandörren från vardagsrummet. 
 
 
 
Golvläggning i vardagsrum/kök
 
Vitlaserad ekplank.
 
Här kommer köket =) Grabbarna står redo för att arbeta ;)
Ett stort TACK till Kennerth & Krille för hjälpen!
 
 
 
Köket kom färdigmonterat (gött!) "bara" att sätta upp det på rätt plats! 
 
Första skåpet på plats till ugn och kombiugn. 
 
 
 
Manoluckan. Så fin och så nöjda är vi =)
 
Första stommarna på plats och diskmaskinen har kommit rätt mé =)
 
Spishällen till köksön. 
 
Den integrerade kylen och frysen är på plats, bara luckorna som fattas. 
 
Här går det undan...även köksön är på plats. En elogé till kökssnickarna Daniel & Kennerth ;) 
 
Köksön.
 
Kyl och frys med manoluckan på. 
 
Jag tog en paus från husarbetet och begav mig ut i naturen...
 
 
 
 
 
Denna bild på vårt fina hus, får avsluta kvällens inlägg! Välkomna tillbaka! =)