Hur ha det gått?

Kommentera
Först måste jag säga, att jag tycker det är riktigt roligt att se å höra att det är många som följer vår blogg =) Bland annat kan jag se det på bloggens statistik men vi har även fått/får många kommentarer om vårt husbygge! Som sagt härligt å roligt att höra, det gör mig glad =) Så fortsätt gärna att följa Vår Villa Dröms blogg! =)
Så hur har det nu gått? dvs. Husmötet med Göran (snickaren) och Köksmötet med Kvik.
I torsdags var vi hos Göran, och fick ett pris på huset, vi känner att det hamnade på en rimlig kostnad, men frågan är nu vad banken/bankerna ha att säg om saken? De ha ju som sagt sina regler och åsikter, men vi hoppas ju innerligt att det inte ska bli några större problem. På tal om banken, så har vi besämt möte och ska besöka dem om en ca en vecka. Så Ni får gärna redan nu hålla alla era tummar å tår för att det går fint fint hos dem ;)
I fredags eftermiddag var vi i Växjö, på Kvik och fick hjälp med att rita vårt kök. Vi var mycket nöjda med detta kösmötet, mycket god service, förståelse å lyhördhet för hur vi vill ha det. Hon gav oss också mycket bra tips och inspiartion. Om ni är mer intresserade om de köksluckor som vi ritat in så gå in på; http://www.kvik.se/sv-SE/kok/Mano-kok, bänkskivan till manoluckan som vi valde blev vitlaserade ek. Mer om köket och dess ritning kommer jag beskriva mer om i nästa inlägg! Nu blir det god middag och ett glas rött tillsammans med Daniel!

Önskar Er en fortsatt trevlig å mysig helg!